در لابه آن درختان     

بازهم باد « آورد »

عطر آن خاطره ماندگار را

بغض راه نفسش را بسته بود

چشمان نرگسی اش را آرام بست

با چشمان پر از شبنم دیدم

آن روح سبز را که چه زیبا سرد میشد

دیدم، برگ سبزی از بید که به آنی زرد میشد

و برای من آن زرد که فقط خاطره ای سبز میشد

گفتم : کجاست اون نرگس مست        ارام صدایش کن

بلکه ایمان آوری     آن نهال عشق در خاک خفته است

چرا باور کنم .....

وقتی هنوز هم زنبق ، باز با یک لبخند

میکشد نقش رخش بر پیکرم

پس چرا ، پس چرا باورکنم ، ان نهال عشق خفته است

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ق.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
شعر قشنگی بود
باشی ...

nima جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ق.ظ http://www.nimastreetball.blogfa.com

هنوز ای یار تنهایم ~~به دیدار تو می آیم ~~باز می آیم ~~ اگر که فرصتی باشد ~~مجال صحبتیباشد~~حرف خواهم زد ~~برای ددین تو از~~ حادثه هاگذشتم~~کفر اگر نباشد این ~~من از خدا گذشته ام ~~برای دیدن تو از ~~حادثه ها گذشتم ~~کفر اگر نباشد این ~~من از خدا گذشته ام ~~من از خدا گذشته ام ~~عذاب این دریده ها ~~ مرا شکسته بی صدا~~ دستی بکش به زخم من ~~ که از شفا گذشته ام ~~که از شفا گذشته ام ~~ باورم کن باورم کن ~~من که با تو صادقم ~~ اگه خستم ، یا شکستم~~ هرچه هستم ، عاشقم ~~هر چه هستم ، عاشقم ~~برای دیدن تو از ~~حادثه ها گذشتم ~~کفر اگر نباشد این ~~من از خدا گذشته ام ~~منو بشناس و باور کن ~~ که خسته ام ، خیلی خسته ام ~~اما هستم ~~تهی ماند و نشد آلوده دستم~~ من به دنیا ~~دل نبستم ~~باورم کن ، باورم کن ~~من که با تو صادقم ~~اگه خستم ، یا شکستم ~~هر چه هستم ، عاشقم ~~هر چه هستم ، عاشقم ~~هر چه بلا کشیده ام~~من از وفا کشیدم ~~چه از وفاداری این ~~اهل وفا گشته ام ~~من از وفا گذشته ام ~~ برای دیدن تو از ~~ حادثه ها گذشتم ~~ کفر اگر نباشد این ~~ من از خدا گذشته ام ~~


تنها یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.rozegare-namard.blogfa.com

درود
عزیزم ازت ممنونم که به وب سایت من امدی
عزیزم آدرس وب سایت من اشتباه لینک کردی
در ضمن وب سایت خوبی داری
منم تورو لینک میکنم.
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد