به او بگووید که دوستش دارم

به او بگویید دوستش دارم، به او که تنش بوی گلهای سرخ را می داد، به او که با جادوی کلامش زیباترین لغات را شناختم، به او که لحن صدایش دلپذیرترین آهنگ بود، به او که نگاهش به گرمییه آفتاب و لبانش به سرخیه شقایق ودلش به زلالییه باران بود، به او که برای من می نوشت، می نوشت از باران، از شبنم، از گرمای عشق و ..................به او بگویید دوستش دارم ، به او که قلبش به وسعت دریایی بود که قایق کوچک دل من درآن غرق شد،به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نورو شعرو ترانه برد، و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کردبه او بگویید دوستش دارم، به او که صدای پایش را می شنوم، به او که لحن کلامش را می شناسم، به او که عمق نگاهش را می فهمم،به او که ............به او بگویید دوستش دارم، به او که همیشه بهارمن است، به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است وبه او که برای همیشه عشق جاودانه من است.باز دیشب چشمانم را که بر هم گذاشتم درخیالم توراتفسیر ونقاشی کردم .اونجورکه می خواستم نسیم بوی تو در مشامم پیچید وچشمان زیبایت تابلوی نگاه رابر دیوار دلم آویخت ودستان گرمت در های جدایی را درهم کوبید وصد واژه ی پر مهر از لبانت جاری شد.تو مثل هیچ کس مهربان بودی تو مثل هیچ کس خندان بودی تو مثل هیچ کس اما مثل همیشه زیبا بودی .من وتو باز هم دستانمان در دست هم بود وباز هم با گام های بلندمان سنگ فرش های خیابان را می پیمودیم ومثل همیشه مقصدمان نامعلوم بود

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری امیدوارم همیشه موفق باشی

حسین رضایی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی عالی بود
من هم وبلاگم رو آپ کردم
منتظر شنماهستم
خدانگهدار

محمدرضا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
بعضی وقتا از خودم میپرسم چرا باید انقدر به تو و نوشته هات وابسته بشم
بعد دنبال جواب میگردم
بعد که خودم و احساسم رو می بینم که سرشار شدم از احساسای قشنگ آسمونی دیگه از این سوالا از خودم نمی کنم
چون جواب سوالم الان تو خودمه .

الهام عزیزم امیدوارم همیشه باشی و باشم که ببینم هستی و ببینی که همیشه هستم .
محمدرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد